dinsdag 29 september 2009

Deuk in je Swagger.

Ik was gisteravond aan de telefoon met een beeldschone vrouw. Geen
meisje, maar een vrouw. Een ekte ekte.
We hadden het over ons leven, we zitten namelijk een beetje in de
leren kennen fase.

Nee ik ga geen relatie beginnen, maar ik geef toe ze is prachtig,
leuk, lief, aardig en ze poept(!)
Ja nygger daar hebben we het gisteravond over gehad, poepen. Ik kreeg
zinnen als "aCe je moet volwassen worden met de wetenschap dat vrouwen
ook poepen" en vaardige verbale kunstjes als "ik leg soms vormpjes".

Belachelijk.
Nadat we het telefoongesprek besloten een andere keer voort te zetten
en mijn telefoon klik deed dacht ik aan niets.

Niets, belachelijk..
Deuk in m'n Swag broertje.

Peace en Powa,

Eerlijk.


Verstuurd vanaf mijn verbazing.

4 opmerkingen:

  1. Hahahahahaha...Geweldig! You blow my mind boy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens zijn geen vormpjes, maar letters van het alfabet, mang.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aight,
    Ace gaat Loco met die chicks!!!!!!!! He is on fire!!
    Playah, playah boy!!!
    Zie ik je vrijdag?

    BeantwoordenVerwijderen