woensdag 16 september 2009

Control, Alt en Delete.


Okay het is weer zover. Ik ben weer op dat punt aangekomen dat ik
mensen ga verwijderen uit mijn sociale contactenlijst.

De lijst:

Nee wacht we gaan het anders doen.
Ik laat ze in mijn leven blijven. We gaan de rollen omdraaien. Mijn leven is aangekomen op een punt dat ik een aantal mensen heb om mij heen die ik niet wil.
Eerst gooide ik ze eruit en negeerde ik ze, maar het kan ook anders
heb ik ingezien.

Dus lieve mensen die ik begin te commanderen met de volgende zinnen:

-Veeg m'n voeten.
-Breng eten (gevolgd door een scheldwoord)
-Snuit dicht als ik praat
-Jouw geld, breng het naar mij
-Ey! (gevolgd door naam) ik zit op toilet kom m'n billen vegen!
Deze mensen dienen te weten dat zij een aantal plaatsjes in liefde gezakt zijn en dus gevaarlijk dicht hangen bij een blokkade. In rang stijgen is op dit moment helaas nog niet mogelijk vanwege het in lijn zijn met mijn "star playa".
Ik dus. 

Peace en Powa,
Eerlijk

Verstuurd vanaf een Gooisch Matras

Geen opmerkingen:

Een reactie posten