zondag 6 september 2009

Katerdagen en Poezensmoezen

Ugh, dat was mijn eerste gedachte vandaag.. Nee niet de Jan de
Wandelaar met bruine prik cocaïne is de oorzaak, maar al die acties
die ik gisteravond/nacht heb uitgespookt. Terwijl ik hier op toilet
zit en broedt op iets wat de porseleinen pot maar net aankan vraag ik
me af of God zelf zich schaamt voor mijn acties..
Een kleine opsomming:

-Ik heb meisjes gebeld die ik niet wilde bellen
-Mensen aangetikt die ik niet wilde aantikken
-Geschreeuwd
-Gebubbling Battled
-Een puf gelaten en iemand de schuld gegeven
-Gehangen op een bar tot ergernis van het barpersoneel
-Per ongeluk gespuugt op een meisje haar weave

Het ding is dat gezelligheid in dichte verhouding staat met
belachelijk doen.
Ow ja, waar was ik..
Rokkesteen in Zoetermeer.
Winne, Zwart Licht en nog wat artiesten.. Het was gewoon gezellig net
neven, nichten en broers van andere moers So So lobi is de movement!
Daarna het Paard van Troje in Den Haag.. Jamaican Dancehall
belachelijkheid..

1.We waren er te vroeg (1uur)
2. Iedereen (de dames) meet zich een Ego aan de grootte van 2
Sterrenstelsels.. (dat zijn veel mensen voor club)


Het werd pas een echt leuk feestje toen ik, samen met Jaap Daniels, de
bezoekers belachelijk ging maken. Ow ja een klein verzoekje naar de
organisatie. Als u een danswedstrijd houdt onder de dames aub NIET de
5 die het daglicht niet kunnen verdragen.
Eind van de avond moest er eventjes bewezen worden door Babylon dat ze
ons 'negers' onder de duim konden houden, maar voor de rest was het
cool.

*Dit verslag is gebaseerd op een waargebeurd iets

Peace en Power verstuurd vanaf mijn toilet,

Eerlijk.


ps. ik was nog nokkie toen ik dit schreef.

excuses naar K. S. F. B. S. F en them!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten