dinsdag 22 september 2009

Waardebonnen.

Ik heb niks te vertellen. Okay ik lieg.
Er is genoeg materiaal om over te schrijven, maar ik wil het niet
delen. Soms zijn dingen niet grappig genoeg, te smerig of te
oninteressant om te noemen.

Hoe grappig is het dat het meisje, dat tegenover me zit in de tram,
superknap is maar een paardengebitje heeft?
Of dat ik een neuspulkje uit het raam heb geschoten vanochtend? Of dat
ik een bruine boterham met kaas heb gegeten nadat ik ben gedoucht.

Er stinkt iets of iemand nu hier in de tram. Af en toe in een bocht
ruik ik het. Het is sigaret gemixt met iets onaangenaams.

Afijn, ik vraag me soms af wat er met zwarte Pieten was gebeurd als ze
Amistad met de Sint hadden gespeeld.

Ow ik heb nu een afspraak, misschien heb ik iets te vertellen erna.

Ik heb niets te vertellen erna. Ow ja het schiet me ineens te binnen,
ik heb belangrijke dingen te doen daarom is mijn hoofd leeg..

Je hoort snel van me!

Peace en Powa,

Eerlijk


Verstuurd vanaf een bezigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten