dinsdag 8 september 2009

Chillen.

Ik voel me relaxed.. Ik lig op een bed ergens in Amsterdam officieël
te chillen gewoon.. Ver van oorlog, verdriet, studieschuld en Soa's..
Drankje in m'n hand.. snoepje in m'n mond..

Toch kan in mijn beleving altijd alles beter en richt ik mij vaak op
totale perfectie.. Hoe dan? "ow jee nu komt het" hoor ik je al denken,
maar wacht ik zal het je uitleggen..

Waar zijn de bitches? Waar is die chick die me druiven voert? En die
griet die me masseert? En die tanga die.....
Ach ja je snapt me wel voordat ik te grafisch wordt.

We zijn nu gewoon 4 gasten in een kamer waarvan twee, Tekken 5 op de
ps2 spelen, eentje Grappler Baki kijkt (anime don't ask) en ik.
Ik, die mezelf gepositioneerd heeft op een bed relaxed, met een
drankje in m'n hand en een snoepje in m'n mond.

Ik heb genoeg gedaan vandaag blijkbaar om deze chilling verdient te
hebben..

Ik stop dan ook, met een drankje in m'n hand, snoepje in m'n mond en
dankbaarheid in m'n hart.

Peace en Power,

Eerlijk.


Verstuurd vanaf een bed in Ijburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten