dinsdag 15 september 2009

Maandagavond.

Kwart voor negen op veertien september tweeduizendnegen.

Nadat ik met close vriendin H. heb gesproken is het tijd geworden om
afscheid te nemen van de bitches.

De focus na 6 jaar puberen, anderhalf jaar goed relationeren en 3 1/2
jaar rond dobberen (niet per se in die volgorde) ligt nu op mijn
toekomst.

Je boy wordt volgend jaar 25 en heeft nog steeds geen rijbewijs.
Nog steeds geen eigen crib.
Nog steeds geen HBO diploma.
Nog steeds geen carriere.

Al die dingen worden zowieso behaald op een zeker punt in mijn leven,
maar richt me nu op focuspunt carriere.

Ik ben al 3 jaar Vla-proever en ik merk dat ik harder eraan ga moeten
trekken wil ik komen met mijn eigen smaken.

Ik word niet gepasseerd, maar kan niet mijn levenlang blijven proeven.
Het is tijd voor verandering...

Het is tijd om te tjappen ouwe.

Pies und Powa,

Eerlijk


Verstuurd vanuit Gucci Mane's Lamborghini.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten