zondag 13 september 2009

Weekendje van tegenwoordig.

Donderdagavond


01:30

Sja, wat kan ik zeggen? Allereerst dat het op donderdag al begint.. Met gejog, gesprint, gezond doen en een joint die door links en rechts na het gedoe wordt gerookt. Ik niet sorry, ik ben al vanaf mijn 17e in een permanente trip denk ik.

(Kom hier nog wel een keer op terug)


Het gevoel van net gesport hebben is zo lekker hé.. Het voldaan zijn en alle zenuwen in je lichaam voelen. Niet kunnen bewegen, niet willen bewegen, bewegen niet kunnen én niet willen. De kern van je lichaam werkend aan herstel.

Het doet me denken aan..


Poepen.


Vrijdag


Ehm.. voordat vrijdag begint slaap je. Nu slaap ik. Het is al vrijdag dus ik hoef het kopje niet aan te passen. Mijn slaap is relaxed. Diep. Ver hoor ik iemand snurken. Als je goed luistert hoor je hem ook.

Ik noem hem Bob. Wie zo hard snurkt is zeker B.o.b

(Bijzonder. Obesitas. Bezig).

Afijn ik slaap nu. Lekker. Hmm. Aah. Oeh. Uhh. Lekker.


15:00

Wakker, lekker gedoucht en fris op weg in de auto.

We gaan een busje ophalen. Ik mag mee jippie.Daarna door naar Dordrecht.





20:00

Bibelot. Uitverkochte zaal hoor ik, ik leer woorden als buy-out, stagehand en zinnen als "nikker geef me tosti’s" en "nak alles uit de koelkast na de show".


Daarom ook mijn officiele sorry aan het personeel van Bibelot voor:


-Poepen en niet doorspoelen

-Die genakte flessen Vodka

-Genakte Tosti's

-Die dampoe ik zakte waar Sybren bij was (geweldige stagehand)



1 tip mocht je ooit meegaan naar optredens met bekende mensen. Doe je never tegoed aan de gratis drank,




Zaterdag (het werd al zaterdag you know)


want je drinkt meer dan je lief is.

En dan kom je terug. Iemand komt met het idee om te gaan joggen en je gaat.Hard. Ik ben best snel. Het ding is dat rennen als je dronken bent een hele aparte ervaring is. Eigenlijk niet eens aan te raden.


06:30

En dan slaap je weer. Gelukkig is het zo een diepe roes dat ik niet draaierig ben. Die kennen we allemaal wel gewoon toch? Je wilt slapen, maar je kan niet omdat het plafond besloten heeft kermis te spelen..


10:30

Wakker. 4 uurtjes geslapen toch wel. Alcohol heeft een grappige eigenschap, still drunk when waking up heet het.

Douchen en dan op weg naar Tiel.


12:45

Appelpop.

Ik moest naar toilet, maar een dude ?Milow? verwijderde zijn remsporen niet. Dat stukje kon ik dus overslaan. Gras kan ook rustig hangen met het verwijderen van afvalstoffen. Dag lieve Eristoff uit Dordrecht, tot de volgende keer.



Tiel gemurdered. Handjes in de lucht, mensen schreeuwen.

Leuk leuk, zeker als je aanhang bent en niks hoeft te doen. Wel alles vragen en je krijgt het.


17:30

St. Michiel (bij Brugge).


Klein festival maar, Belgen zijn aardiger als Nederlanders. NL-ers zijn arroganter. Het eten hier was wel minder (pasta en garnalen, vlees nuggah vlees wil ik).


Anyway in het begin dacht ik omin chicks hier te kunnen regelen, omdat ze allemaal zo verlekkerd naar me keken.


Stelletje 15 jarigen..



22:30

Ik heb vandaag nog weinig gedronken.. Gelukkig.

De show was master als ever en er werd wederom gemoordificeerd met de performance.


De goede performance leverde mij na de show het volgende gesprek op:


Vlaamsche dame:

-Gaan jullie nu al weg?


Ik:

-Uhm weet niet O. moet naar Antwerpen draaien en wij kijken nog even wat er gebeurd.


Vlaamsche dame:

-Jullie mogen niet gaan ah toe blijf bij ons!


Ik:

-Wat is er te doen dan?


Vlaamsche dame:

-Ik heb een huis en mijn zus slaapt bij mij. Kom mee naar mijn huis.


Ik:

-Moet kijken wat de rest doet ok?


Vlaamsche dame:

-Ik val alleen op gekleurde mannen.


Ik:

-wat?


Vlaamsche dame:

-Ik heb nog twee zusjes thuis.


Ik:

-wow, okay timer ik kom zo.

-Timer betekent wacht.


Zondag


02:10

Flexbar Amsterdam


Lange busritjes moet je verkorten door te tijdreizen met een Jupiler-Smirnoff Machine. Ik kom aan in een leuke discotheek met 14 mensen erin. Skeer is het woord. Ik kreeg een Jack Daniels en dat was de Flexbar. Skeer. Kon niet eens flex poepen daar. Gelukkig draaide iedereen in de wereld behalve ik dus was het gezellig.




??04:40??


Vanaf hier wordt het wazig. Ik kwam thuis en ging nokkie.

Ow ja gemeente Amsterdam sorry dat ik een verkeersbord heb gestolen, maar houten palen werken niet.


Dit was het jongens en meisjes.. Zwaar vermoeid en voldaan lig ik nu in bed. Mijn spullen zijn uitgepakt en het paracetamolletje is ingenomen.. Morgen komt over een paar uur, maar ik kan terugkijken op een geslaagd weekend.


Bedankt:


Franco.(zowieso broer)

O.(Broer in du meking)

Riknaldiens (K*nkerhoer je bent een k*nkerbaas)

Brom en Frut (Ik zeg niks over die tjap)

Pipa (WhatchuknowBout Twitter-quitters)



Peace n Powerr,


aCe



Verstuurd van onder een dekbed in Foetus houding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten