donderdag 17 september 2009

Pijnlijk.

..En weetje wat het allerergste is wat ze zei? Nee niet dat ik op kon
rotten, dat ik een klootzak ben, door de stront kon zakken etc. Nee ik
heb het allerergst gehoord wat een vrouw tegen je kan zeggen..

We hadden het over het vergeven van mij (ik had het natuurlijk weer
gigantisch gecopuleerd, iets met nooit serieus kunnen zijn en
voorgevels van anderen). En toen kwamen ze.
Die pijnlijke bewust uitgekozen woorden die iets doods als MSN maakt
tot een beeldbuis van pijn op een 24inch iMacscherm.

"Ik weet wat jou probleem is, je bent gewoon gigantisch onzeker"

Simpel denk je, niks aan de hand gewoon een zinnetje. En dan komt ie.
Deze zin bevat alles, maar dan ook ALLES wat kwetsend kan zijn:

-Je piemel is te klein/groot
-Je bent te dik/dun
-Ik ga vreemd
-Je bent slecht in bed
-Ik doe het al jaren met je beste vriend
-Ik ben zwanger (lastig om te horen als ze het met je beste vriend doet)
-Vul maar in..

Die woorden die deze dame voor mij had uitgezocht hebben echter wel
iets positiefs. Bekijk het net als die keer dat je ouders je vertelden
dat ze niet boos, maar teleurgesteld waren.
Er zit liefde achter..
Geen liefde zou zijn met het woord "mannetje" erachter. Als ze die had
gezegd had ik een probleem.

"Ik weet wat jou probleem is, je bent gewoon een onzeker mannetje"

Mocht je die ooit horen heren, probeer het in een volgend leven nog
een keer.
Ik heb ooit een andere zin gehoord met "mannetje" erin en mocht daarna
de inhoud van haar glas proeven. Onvrijwillig moet ik erbij zeggen.

Maar voor nu is het cool tussen haar en mij. Ik zie wat ik op het spel
heb gezet, heb dat haar duidelijk gemaakt en ik hoop dat ze me kan
vergeven.

Klootzakken komen in alle soorten en maten, maar deze heeft een Blog.

Peace en Powa,

Eerlijk


Verstuurd vanuit Mel B.

1 opmerking:

  1. wauww tjaaah wauww.... LELIJK maar verdomd goeie van der !!!

    BeantwoordenVerwijderen