woensdag 23 september 2009

Broodje kaas

Als je veel geld hebt, of goed kan doen alsof, kan je makkelijker
vrouwen vangen.

Ik weet nog dat ik een jaar of 16 was en met mijn neef S. veel teveel
geld uit te geven had tijdens het uitgaan.
Ik ga geen bedragen noemen, maar als je aan 100eu denkt zit je er wel
onder.

We kochten alles wat we wilden, totdat we iets ontdekten wat werkte
als een waar "chickies-magneet".

Champagne.

Het grappige van het, over het algemeen in de discotheek smerig
smakend goedje, is dat de goudzoekers je van alles aanbieden om in je
buurt te mogen verblijven. Ik ga hier niet te diep op in, maar het
heeft te maken met stofzuigen, pruimen en sap geloof ik.

Mijn neef en ik zijn geen doorsnee gappies en geven niets om ratten.
Ik herinner me (vaagjes) nog dat een dame graag een glaasje wilde. Ze
had deze ook gekregen als ze zich niet zo overdreven had gedragen om
het te krijgen.

Ze keek me heel verleidelijk aan toen ik een glas pakte en er een
beetje champagne in schonk. Terwijl ik haar zwoel aankeek liep ik op
haar af.
Op het moment dat ik haar het glas aanreikte schoof mijn toenmalige
vriendin haar kalmpjes opzij, gaf ik haar het glas, een omhelzing en
zwoele zoen. Terwijl mijn ex het glas aanpakte keek de rat zielig naar
me en droop ze af met hangende oortjes.

Ik was toen 16.
Nu op 24 jarige leeftijd ben ik broke, heb ik geen vriendin meer en ga
ik niet zo veel meer uit.

Die acties van toen zou ik ook nooit meer bewust herhalen. Niemand
verdient dat. Tenzij je m'n doekoe wilt.
Dan kan je het krijgen, een negatief banksaldo en mijn €2,70 cash
voor een broodje kaas.....

Peace en Powa,

Eerlijk


Verstuurd vanaf de motorkap van mijn Maserati.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten