woensdag 16 september 2009

Wanneer anoniem niet werkt.

Een waargebeurd verhaal.

Ik (Hyves uitnodiging):
-Hoi,
ik ken jou.

Dame in Kwestie (Krabbel):
-Wie ben jij?

Ik (Krabbel):
Ik ben ooit met je uit geweest je was dronken en zocht ruzie met uitsmijters voor de deur.
We kwamen dankzij jou nergens binnen.
We waren met je vriendin C. en mijn neef. Uur heen voor niks toen naar Amsterdam, wederom voor niks. Ik werd nog wagenziek :D

Dame in Kwestie (Krabbel):
Wat? huh? Zijn we ook een keer gaan zwemmen? Heb je geen foto?

Ik (Krabbel):
Nee ik zwem niet.
Ow ja, we hebben je ook nog naar Utrecht CS gebracht.
Weetje het alweer?

Dame in Kwestie (Krabbel):
Weet echt nie waar je t allemaal over hebt.
Ik ben na mijn weten ook nooit met C. uit geweest.
Ik gooi je nu uit mijn lijst. Bye bye.


Edit:
Dit maakt Hyves echt geweldig. Weet wel dat de dames moeilijker overstag zullen gaan. Ze zullen nu tenminste wel voor mijn persoonlijkheid moeten vallen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten