donderdag 1 oktober 2009

Donuts.

Er komen geluiden uit mijn omgeving dat ik een player ben. Heel veel
dingen doe met vrouwen etc.
Het is waar.

Ik ben een player.

Ik heb de playstations 1,2,3, toegang tot een xbox360, Supernintendo,
wii en nog veel meer.

Vrouwen is een ander verhaal. Ik ben voornamelijk opgegroeid met
alleen vrouwen in mijn omgeving. Mijn paps zag ik in het weekend en
dan werkte hij op zaterdag en was ik alleen met mijn stiefmoeder. Kan
je de gesprekken voorstellen voor een jongen van 10 tot aan zijn 18e?

Mijn tante H. was mijn tweede huis al opgroeiend vanaf kleins. Mijn
moeder? Dat was/is de thuisbasis.

Op de middelbare school ging ik, samen met een goede vriend van me,
voornamelijk om met een groepje van 6 meisjes. Nu ik 24 ben heb ik
vriendinnen om mee te praten. Ik kan je zeggen dat de waarheid met
betrekking tot relaties en je gedrag naar anderen als man, het beste
beoordeeld kunnen worden door een vrouw.

Ow ik heb mijn broers nodig, vergis je niet. Zonder hen zou ik best
een vriendje zijn, maar ik heb daardoor wel inzicht in belangrijke
zaken.

Tuurlijk ben ik een lul af en toe, vraag N. ze zal het beamen. Maakt
niet uit ik ben niet perfect, gelukkig. Heb nog zoveel te leren en ik
leer zo snel dat het zeker niet lang zal duren voordat ik een complete
man ben.

Nu nog even niet.
*Doet z'n Playstation aan en gaat gamen in zijn onderbroek*

Peace en Powa,

Eerlijk.


Verstuurd vanaf een postkoets.

1 opmerking:

  1. Je bent ook een lul.

    En ik poep ook.
    Zo hebben we allemaal wat.

    Een en al liefde verder.

    Kus N

    BeantwoordenVerwijderen