woensdag 7 oktober 2009

Adjé, the day after

Ik ben goed bezig de laatste dagen. Adjé luistert goed, maakt wat meer dough, doet minder nonsens en heeft de dames geskipped.

Ja ach dames geskipped is een groot woord, maar Adjé is minder met ze bezig. De vrouwen waarmee hij zich minder bemoeit heeft hij geen ruzie mee had ik begrepen. Wel beter, want ruzie wil natuurlijk niemand. Wel is het zo dat hij zich niet meer focussed op poenaises. Dit brengt natuurlijk zijn eigen problemen met zich mee. Elke man weet waar ik het over heb:


“De aantrekkingskracht op vrouwen door niet zoeken”


Adjé beklaagt zich bij me en terecht. Alles waar hij zo hard voor heeft gewerkt dreigt tenietgedaan te worden door een innerlijke strijd. De strijd tegen de punete. Exen weten hem te vinden en niet alleen dat. Nieuwe dames dienen zich aan bij bosjes en mogelijkheden zijn er in overvloed.


De reden waarom Adjé foktop is van de aantrekkingskracht is niet dat ze komen. Wie wil geen aandacht? Adjé toch zeker wel. Het is dat het allemaal uitdraait op niets voor hem. Ik zal even op een rijtje zetten wat er de afgelopen tijd met Adjé is gebeurd:


  • Geflashed
  • Genakt
  • Gepaalt (en niet de goede manier)
  • Afgewezen
  • Geruzie
  • Gezeik


En dat heeft hij de dames geflikt, laat staan wat ze hem hebben aangedaan. Arme Adjé. Hij is moe vertelde hij me onlangs. ‘Nooit gedacht dat het zou komen tot een zodanige frustratie dat ik er klaar mee zou zijn’. De normaal goedlachse Adjé heeft zich teruggetrokken uit de meeste relaties met het andere geslacht.

Hij is niet bitter alleen eerlijker geworden naar zichzelf toe en doet mensen af en toe pijn. ‘Onlangs heb ik een meisje uit mijn leven gezet met 3 of 4 smsjes’, verteld hij een beetje beschaamt. Op de vraag of dat niet een hele wrede en onpersoonlijke daad was kreeg ik geen duidelijk antwoord.


Ik hoop voor Adjé dat hij zijn strijd wint, want op deze manier geeft hij niet veel liefde en wie geen liefde geeft ontvangt nog minder.


Succes Adjé!



Verstuurd vanuit een theater in Rome

1 opmerking: