dinsdag 20 oktober 2009

Afgelikte boterhammen lik ik met Sükür

Dat is een afgelikte boterham. Wow. Zo kwam ze eigenlijk helemaal niet
op me over. Mijn verbazing maakte plaats voor interesse naar haar
kelderbox escapades. Ik schudde mijn hoofd en glimlachte naar de
verschaffer van deze informatie. Tegelijkertijd wist ik het zeker.
Deze dame gaat naar direct door naar mijn hart.

Wat ik niet had verteld over deze boterham is dat ik haar een paar uur
eerder aan de telefoon had. Zo lief, eerlijk, gevoelig en open had ze
met me gesproken dat ik haar onmogelijk kon veroordelen voor haar daden.

Geslagen, misbruikt en uit huis geplaatst, kortom een beschadigd
product dat de wereld heeft afgedankt en dat nog zit met een
waardeloos/levenloos vriendje.
Ow nee integendeel, ik weiger om mensen te verzorgen. Ook val ik niet
op beschadigde goederen om ze vervolgens proberen te repareren.

Karakters van mensen zie ik nu. Ik kijk dwars door ze heen
rechtstreeks in hun hart lijkt het wel. Neuken kan altijd, maar om
iemand te leren kennen heb je 1 kans.

Jep ik kan ook edumacated zijn.

Het grappige is dat ik me sexueel wederom niet tot deze prachtige dame
aangetrokken voel. Nee ik boel niet, never, maar in deze tijd dat
alles draait om sex, zet ik liever de klok stil.
Of er überhaupt actie is laat ik in het midden, daar praat je niet
over als heer zijnde.

Ik voel me erg goed, want ik ontmoet allerlei interessante vrouwen die
mij belangrijke levenslessen gaan leren.

Ik ben er klaar voor Sprinkles, Boterham, Nizzles, Juweeltje en Dizzles.

Peace en Lobí,

Adjizzles Sükizzles.

Verstuurd vanaf een trangabana postkantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten