maandag 19 oktober 2009

Oldskool vs. Duplo.

Dit kan echt niet Adjé. Waar ik nu mee bezig ben is fout op zoveel
fronten.
De laatste paar dagen praat ik met een vrouw persoon op msn.
Hoe ik haar heb leren kennen en de details over haar uiterlijk doen er
niet toe voor nu. Mijn probleem, nee wacht, HET probleem ligt bij mijn
principes die ik vernietig door simpelweg met haar te praten.

Ze is mijn tegenpool. Ik kom maar niet bij haar vandaan. Als ik weiger
te spreken weet zij toch steeds weer woorden uit me te krijgen en een
conversatie te beginnen. Gesprekken die tot diep in de nacht kunnen
duren.

Als ik ook kijk naar onze levens zijn we totaal verschillend. Nee ik
wil haar niet in mijn leven. Ik schaam me er eigenlijk ook voor dat ik
met haar spreek.

En toch, maar toch, ow ja toch is ze zo interessant. Ze is lief,
behulpzaam, schattig. Ik smelt als ik naar haar kijk. Ze is als het
laatste Oriokoekje wanneer je dacht dat het pak op was.

Iedereen in mijn omgeving zal ons verdoemen als dit uitkomt, maar ik
heb daar lak aan. Nee ik heb daar geen lak aan! Aantrekkingskracht in
dit geval is net zo vervelend als moeders in combinatie met
schoolcijfers.

Ik weet het. Dit moet ik doen. Dit ga ik doen. Dit is de enige optie.
Het is een gedurft plan, maar het zou best eens kunnen werken..

Vrienden worden met een dame.

Ik geloof niet in man-vrouw vriendschappen, maar deze zou weleens
kunnen werken. Zonder sex nog wel.

Niet lachen, ik ben serieus. Laat je weten hoe het afloopt.

Peace en Powa,

Adjé Eerlijk.


Verstuurd met een snotneus.

1 opmerking:

  1. man-vrouw vriendschappen werken wel..
    OOK zonder sex!! protest! protest!

    BeantwoordenVerwijderen