zondag 4 oktober 2009

Nykkers, Nokkie gaan en Naaldhakken.

Blanke vrouwen zijn over het algemeen mooi, maar niet als jullie
dronken zijn. Waarom lachen jullie zo hard? Waarom raken jullie mannen
aan bij elke zin? Waarom denken jullie alles beter te weten, terwijl
dat niet zo is? Wat is het nut voor mij om te weten dat je gisteren
ongesteld bent geworden? Waarom heeft elk argument om mij te
complimenteren met mijn afkomst te maken?
Ik heb een naam en het begint niet met Neger.

Het wordt helemaal mooi als er drugs in het spel komen. Ik mocht
gisteravond getuige zijn van een val. Voordat ik daarover vertel moet
ik eerst dit even kwijt:

Ik hou van een zelfverzekerde dame, ze geven me de stimulans om een
betere man te zijn. Ik hou ook van de momenten waarin ik het geleerde
toe kan passen in de praktijk.

Afijn de val van een dame.
Veel geschreeuw, gebloed, gekreun en gesex in het bijzijn van mensen,
waaronder ik, die daar niet echt een behoefte aan hadden.

De val zit hem niet in de daden in dit geval, klinkt gek ik weet het.
Het zit hem in het feit dat de dame in kwestie zich niks herinnert van
wat ze heeft uitgespookt en zich, geheel terecht, schaamt voor haar
acties. Dit alles ondersteund door om de zin te zeggen dat ze het niet
meer weet.

Zo is ze normaal helemaal niet, zegt ze al huppelend in een iets te
korte jurk waaronder haar rode string mijn verbeelding over normen en
waarden de volgende ochtend om zeep helpt.

Mijn moeder heeft me geleerd te respecteren. Mijn vader leerde me te
letten op details.

Om jullie vragen voor te zijn alvast de antwoorden:

-Met geen vinger.
-Ik weet het niet.
-We waren met zijn vieren
-2 sliepen, 1 is een wandeling van 3 uur gaan maken uit frustratie en
1 was bezig
-Ik sliep, werd wakker en heb het gehoord.
-Ik draai geen ploegendiensten
-Nee
-Nee je krijgt d'r nummer niet
-Hou op

Peace en Powa,

Eerlijk

Verstuurd vanaf theehuis Kürkutrekür

2 opmerkingen:

  1. hahah misschien ga je naar de verkeerde feesten?!?


    of IK ga naar de verkeerde feesten, want ik maak dat soort dingen niet mee... hmm..

    BeantwoordenVerwijderen