maandag 26 oktober 2009

Dan weer Never.

Ik heb d'r. Raak d'r kwijt om vervolgens erachter te komen dat ze
nooit de mijne is geweest. Mijn hoofd werkt als een wespennest, waarin
duizenden gedachten als wespen proberen een plan te smeden om karma te
vermijden.

Ik maak fouten. Het maakt niet uit hoe alles goed komt of niet, boeten
voor die fout leer ik erbij. Hoelang nog tot mijn scheepje de
vuurtoren bereikt? Ik ben allang op zee. Wat gebroken hartjes betreft
heb ik zeebenen. Ik deel ze uit als ochtendkranten op centje.

Harteloos als hartenbreker. Wat een cliché van aaneenschakelingen dat
mijn leven geworden is door keuze. Allemaal mijn keuzes of niet?

Groep 3, ik ben zes. Zij is verliefd op mij voor de kerst. Na de kerst
in een nieuw jaar zeg ik hallo. Het is uit.

Brugklas, ik ben dertien. Zij is bloedmooi en ik ben verliefd. Zij is
niet verliefd op mij en zegt nee. Ik wens d'r dood. Ze leeft nog,
gelukkig.

Propedeuse jaar, ik ben achttien. Zij smeekt me om te blijven. Ik
verzoek d'r vriendelijk om me nooit meer te bellen.

Stagejaar, ik ben 21. Ze stuurt me een brief en zegt dat we ondanks
alles bijelkaar passen. Ik moet niet in leugens geloven. Ze hoort
nooit meer wat van me.

Ik ben 24 nu.

Aantal harten gebroken: 7

Aantal keer zelf genakt: 2

Ze zeggen dat je alles 3x zo erg terugkrijgt, wat je aanricht.

Karma rating x3 = 7x3= 21

Ik moet dus nog 19 keer mijn hart breken wil ik break-even zijn.

Wat een vooruitzicht..

... En ...

...


Verstuurd vanaf ...

1 opmerking:

  1. wuaaw arm hartje van je!!!
    gelukkig heb ik in me leven maar 1 keer iemands hart lelijk gebroken...mijne is 2 keer gebroken dus nu moet het wel goed zijn voor karma

    BeantwoordenVerwijderen