donderdag 22 oktober 2009

Achtbaantje met tegenzin.

Op het moment van schrijven huilt er een dame om mij. Ik zeg je nu alvast lieve schat.

"Je ne le vaux pas. Cette douleur est seulement temporaire. Tout sera parfait pour vous petite sauterelle. Notre temps n'a pas été signifié pour être. Peut-être un de ces jours, peut-être jamais. Je sais que vous serez très bien. Au revoir petite sauterelle.."

Yes, hij wordt ouder mensen. Ik word ouder. Geen vader, maar ouder als de kaas op je brood.
Ik ontdek ook sneller dingen, zoals zwaktes, mijn zwakten. Ik weet ook verdomd goed waar ik tegenwoordig mee bezig ben, ongeveer 9 van de 1650 keer. Na een diep gesprek met een broertje van me had ik een openbaring. Ik weet nu wat meer over 1 van mijn 2365.478143.54866.558.3 karakter foutjes. Het zijn foutjes, geen fouten. Echte karakter fouten zijn zaken zoals mensen die willen kannibaliseren en dwangmatig willen sexualiseren zonder protectie van de geslachtsorganen.

Vertel ik wel een andere keer over..

Peace en Sorry,

Adje.


1 opmerking: