zondag 15 november 2009

Koken en komen.

Ik kook graag. Ik ben dan ook heel erg geneigd binnen het formaat kip
te experimenteren. Menig familielid, vriend en/of vriendin van mij
heeft mogen proeven van mijn kipvariaties.

Ik kook niet master. Dat leveltje bereik je pas met de jaren of als je
mijn moeder of vader bent.

Almere, ik was een jaar of 17. Mijn vader was bezig met paprika,
kabeljauw, rijst, een zooi kruiden en andere dingen die mijn neus op
een hoger culinair niveau brachten.

Ik begreep niet waarom hij zo uitgebreidt aan het koken was en vroeg
om enige uitleg van dit welriekende schouwspel.
"Er komen straks wat oude vriendinnetjes van me langs..."

Mijn vader had het toendertijd niet echt breed. Nadat de dames al lang
en breed naar huis waren en ik pas laat thuiskwam begreep ik het....

Peace en Pancrat,

Verstuurd vanaf mijn level.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten