zondag 1 november 2009

De niet leuke ik.

Okay cool, maar mij niet.
Ik val niet te nakken zo lieve schat..
Ik schreef ooit de volgende woorden: Crack ain't pussyjuice.

Vogeltjes zeggen me hoe of wat.
Het grappige van de vogeltjes is dat voor hun snaveltjes bewegen,
alles op z'n plaats valt.

Ik weet dus wie je bent en wat je doel is nu. Ga ervoor schatje, ik
gun je alle geluk en liefde die je nodig hebt. Uhm er is wel een
klein probleempje lieverd, je wilde me naaien achter m'n rug om. Geeft
niet. Naïviteit wordt soms beloond. In dit geval heb je echter een
sluimerende draak gewekt. Geeft ook niet, maar we gaan even kijken wat
iCe-aCe voor je kan regelen aangezien je fame zoekt.

De uitkomsten voor u lieverd:

-Je krijgt te maken met de koudste mawfucka die je ooit hebt meegemaakt.

-Ik blijf doen wat ik doe met je, alleen wordt het onpersoonlijker en
dus pijnlijker voor jou. (Vraag dat meisje uit Arnhem hoe hooked ze op
me is, dat ze me nog steeds smst).

-Je gaat smeken om vergiffenis.
Ik zal je geen blik waardig gunnen.

-Er is meer opkomst, maar dat is jou zaak.

Dit is het laatste wat ik eraan vuil maak.

Peace en Chao-Sue.

E.


Verstuurd vanaf een makkelijke positie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten