maandag 6 februari 2012

Publicaties en pijntjes

"Beste Eerlijk,

2 Januari was het laatste dat je wat van mij hebt vernomen zie ik. Mijn excuses daarvoor, maar de tijd vliegt als je zo bezig bent met leven of in jou geval overleven. Ik zag dat je me een paar keer hebt geprobeerd te bellen en mailen, maar ik kon gewoon niet antwoorden op die momenten (ons dingetje?). Je vraagt je natuurlijk af waarom niet en ik weet dat er allerlei dingen door je hoofd spoken, maar niet getreurd het is niks ernstigs. Ik las je tweets en zie dat je af en toe best weer grimmig bezig bent. Grappig, maar ik zie gewoon hoe zoekende je bent naar dat ding dat je jou maakt.

Ik weet dat je een hekel hebt aan tips en toewensingen, maar please ga weer Bloggen Eerlijk. Het deed me goed en als ik eerlijk ben mis ik het geluid van je stem in mijn hoofd als ik je verhaaltjes en nonsens lees. Je hoeft niet de beste te zijn Eerlijk, geniet gewoon van het doen. So So Adje komt eindelijk uit? Ben blij dat het wat is geworden. Ik begrijp alleen dat verhaal niet helemaal van dat boekingskantoor en dat boycotten, omdat er al een Adje is? Moet je me toch eens even uitleggen.

Het zou mooi kunnen zijn als we beiden niet zo verknipt waren..

Je hoeft niet te antwoorden, je weet dat ik lees en soms jaren later pas reply :)

Groetjes,

Lea"


*****************************************************************************

Beste Lea,

FUCK YOU

Met vriendelijke groet,

Eerlijk.

Ps.

Je weet dat ik zoekende ben. Zijn we dat niet allemaal? Jij zou dat als geen ander moeten weten. Soms probeer ik te genieten maar vind ik mezelf nep, omdat ik me dan bedenk dat als je jezelf moet helpen herinneren om te genieten je nooit echt geniet. Dat gaat al heel lang bij mij zo en tot 21-12-2012 (of 23 weetikveel lol) gaat het zo blijven. Ik gebruik Twitter als Blog, maar ik zal wel wat vaker schrijven. Wil mezelf geen dingen opdringen. Ik ben deze Blog gestart als remedie tegen mijn hartzeer, maar helaas is mijn hart afgelopen zomer overleden waardoor de meeste slechte herinneringen verloren zijn gegaan.

Weetje.. Ik wil gewoon leven met mijn wifey, hoeren neuken en nooit meer werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten