zaterdag 28 augustus 2010

3.

Get away from it.

Elke keer dat een bootycall ermee stopt sterft iets in me.
Wat wil je ook, want ze doet het nu met mijn beste vriend. Sterker
nog ze doet het nog niet met hem, maar is verliefd op de beste man en
gaat ervoor.

Power vrouwen, f*ck y'all.

Het is een ander woord voor egoïsme en gewoon een excuus om vrijelijk
met mensen te coïteren. Jullie luisteren slecht, want gaan voor jezelf
staat op de eerste plaats dus verander je van onderwerp als iemand
iets zegt. Je Twittert wijselijk walgelijk, want waar een retweet van
Rev Run kan doen lijken dat je op niveau denkt, doet je Nicki Minaj
playlist anders aantonen.

Goebbels, Göring, Judas en andere verraders.

Ik dank de vlotte babbel god voor het verstrekken van de gave om mij
in een gesprek van vijf minuten veel te laten praten en eigenlijk
totaal niks te zeggen.

Domme vragen bestaan niet heb ik ooit gehoord, maar het woordje
nutteloos is een goede vervanger voor dom.
Ook dank ik de vlotte babbel god voor de gave om in een gesprek dat
ene zinnetje te zeggen, waardoor jij mij alles verteld en ik jou niets.
Tenslotte dank ik de vlotte babbel god voor de gave om te zien dat
wanneer sommige mensen een bepaalt niveau bereikt hebben zij niet meer
groeien.

As I told my friend Proculo, "If they don't grow, I don't show".
..succes met je handicap.



Peace en Powa.

aCe.

Verstuurd vanaf een Fins meer bij Helsinki.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten